субота, 2 травня 2020 р.

Всі погодяться. 6 правил, які допоможуть вирішити будь-який конфлікт

Суперечка – це не обов'язково погана річ.
Дослідження, яке провели у Мічиганському університеті виявило, що правильні дебати можуть навіть бути корисними для вашого здоров'я.
Вчені виявили, що уникнення конфлікту призведе до більшого стресу на наступний день, бо пошук аргументів ви продовжите обдумувати, а до спору найймовірніше вже не повернетеся.
Тим не менш, існують вірний і неправильний способи показати ваше невдоволення та довести вашу точку зору.
Психотерапевти та експерти з комунікацій на прохання The Huffington Post пояснюють, як бути переконливим під час будь-якого конфлікту.
1
Намагайтеся краще зрозуміти іншу сторону
Маріса Нельсон, шлюбний психотерапевт із Вашингтону, пояснює, що людина, яка зосереджується на тому, як вирішити проблему та знайти рішення вигідне для обох, не буде націлена "бити" іншу людину.
Аргументи в спорі ніколи не повинні бути "вбивчими" та піддавати сумніву чесність іншого.
2
Задавайте запитання
Інша особа завжди має свої власні потреби та цілі. Ми всі вступаємо у дискусію з власної точки зору і з власними припущеннями. Задавання запитань дає краще зрозуміти іншу сторону.
"Ви можете пом'якшити накал діалогу, якщо поставитеся до іншої людини не як до ворога, а як до людини, яка хоче досягти своєї цілі, – пояснює Джей Салліван, керуючий партнер Exec-Comm, консалтингова компанія з навичок ділового спілкування.
Якщо ви зрозумієте цілі людини, то станете на шлях вирішення проблеми. Тепер ви – союзник іншої людини".
3
Використовуйте дуже пряму, однозначну мову, щоб пояснити свою точку зору
Сьюзан Пеаз Гадуа, сімейний терапевт, пояснює, що на її сеансах головне завдання пари відновити довіру.  
Це важко, і завуальовані натяки в такому не допоможуть, а навпаки зашкодять. Варто бути чесним і просто розповісти про свої потреби та бажання, тільки так можна їх задовольнити.
4
Уникайте слів "але" або "однак" після того, як інша особа поділилася своїми думками
"Коли ви використовуєте "але" і "однак" у спілкуванні з іншою людиною, ви насправді не дбаєте про свою позицію, – пояснює Джей Салліван.
Щоб бути більш успішним у своїх аргументах, замініть "але" або "однак" на "і".
Чому? Бо "і" звучить позитивно, відкрито та примирювально. Це створює відчуття нових можливостей. Це не применшує те, що відбувалося раніше".
5
Стежте за тоном голосу та мовою тіла
Важливо не тільки те, що ви говорите, але і як ви це говорите.
Дихайте і говоріть повільно та розмірено. Звісно під час спору ви перебуватимете у підвищеному емоційному стані, але контролюйте свої рухи – пам'ятайте, кожен потребує свого особистого простору та поваги.
6
Намагайтеся слухати, не переконувати
"Послухайте будь-які дебати політичні, – закликає Джей Салліван. – Більшість питань там починаються з "Чи не здається вам...". Спілкування в такий спосіб не сприяє кращому розумінню, ці питання мають на меті закупорити іншу сторону і затиснути її у вузьку позицію, яку можна використовувати проти них.
Це корисно, якщо ви зацікавлені в протистоянні, але не тоді, коли ви хочете зрозуміти іншу особу".
Задавайте питання, які починаються з "чому", "що" та "як", вони змушують іншу людину говорити, а вас слухати. Розуміння іншої особи є ключем до обговорення та вирішення конфлікту.
Всі малюнки від Depositphotos

Немає коментарів:

Дописати коментар