субота, 27 червня 2020 р.

"Дитячі травми батьків безпосередньо впливають на те, як будується спілкування з дитиною.

Часто батько ці травми не усвідомлюють. Вони відчувають тільки внутрішній голод, незадоволені дитячі потреби. Це не доходить до усвідомлення, залишаючись на рівні почуттів, тому дорослий не в силах зрозуміти, що цей голод відноситься до його відносин з батьками. і намагається вгамувати його за рахунок дитини. Намагатися отримати те, що сам повинен давати. наприклад: любов, турботу, відчуття потрібності і важливості.
Травмовані діти, звичайно, можуть стати хорошими батьками. Якщо зробити усвідомлення своїх дитячих травм і відношення з власною дитиною паралельними процесами. Тут важливо привласнити власні дефіцити собі. Зрозуміти, що це справа тільки ваша. Це ВАШІ ПОЧУТТЯ, ВАШІ ПЕРЕЖИВАННЯ. До дитини вони жодним чином не відносяться, вона не повинна їх заповнювати, у неї інші завдання.
Якщо ці два процеси розділити, то з'являється можливість побачити власну дитину з її бажаннями, потребами, потребами в вас. А не бачити в ній відображення власного болю, яку вона повинна вгамувати.
-
Ось ще буває так, коли ти сам собі в дитинстві даєш обітницю, мовляв, я ніколи не буду так робити зі своєю дитиною, як зараз батьки вчинили зі мною. А потім у тебе з'являється дитина, і ти робиш рівно те ж.
Так буває, коли ми в тих чи інших ситуаціях знаходимося не з дитиною тут і зараз, а повертаємося почуттями назад в свою батьківську сім'ю. Зливаємося зі своїми батьками і починаємо діяти як вони. Це відбувається автоматично, як базове налаштування, тому що ми знаємо і бачили тільки таку модель поведінки. Це уторована доріжка, по якій дуже просто піти. Боротися з цим можна, повертаючи в стосунки з дитиною усвідомленість. Від'єднуватися від образу своїх батьків, нагадувати собі, що ви не ваша мати (батько), а ваша дитина - не ви. Зупинятися і питати себе: «А що я зараз відчуваю, коли моя дитина робить це і це. А як я реагую? Що я хочу зробити як я, а не як моя мама? ». Це допоможе більше пізнати себе як маму/батька , знайти внутрішню стійкість.
Як тільки розберетеся зі своїми внутрішніми складнощами, то побачите - відбудеться магія, і межа побудується сама собою. Бо сім'я - це система, в якій всі елементи тісно пов'язані. Як тільки один елемент внутрішньо змінюється, вся система починає працювати по-іншому ".
Анастасія Ємельянченко

Немає коментарів:

Дописати коментар