середа, 28 жовтня 2020 р.

 

Тема 5. Проектування «Наша служба порозуміння» (2 год.)

Практична вправа «Коллаж». Вправа на розуміння особистої ролі та ролі кожного/кожної в діяльності служби порозуміння. Підсумкове заняття (1 год.) Аналіз рівня усвідомлення учнями опрацьованих тем. Підбиття підсумків роботи гуртка.

 

 ПРОГНОЗОВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ

Вихованці мають знати:

Ø поняття відновних практик;

Ø особливості застосування медіації в якості відновної практики у закладах освіти;

Ø вимоги до відбору конфліктних ситуацій для проведення медіацій;

Ø принципи, засоби, методи збору, систематизації, узагальнення і використання інформації під час медіаційних зустрічей;

Ø принципи медіації;

Ø етапи проведення медіації;

Ø етичні вимоги до медіатора служби порозуміння;

Ø відновлювальну практику «Коло»;

Ø механізм діяльності Служб порозуміння закладу освіти;

Ø особливості застосування інтерактивних технологій в закладах освіти за принципом «рівний-рівному».

 Вихованці мають вміти:

Ø ‐ застосовувати вимоги до відбору конфліктних ситуацій для проведення медіацій;

Ø ‐ проводити відновлювальну практику «Коло»;

Ø ‐ дотримуватися етичних норм, поважати права сторін конфлікту;

Ø ‐ дотримуватися ґендерного балансу при проведенні медіації;

Ø ‐ дотримуватися принципів та правил медіації;

Ø ‐ проводити інформаційно-просвітницькі заходи із популяризації медіації, відновних практик, вирішення конфліктів мирним шляхом.

Вихованці мають набути досвід:

Ø складання вступного слова медіатора;

Ø проведення індивідуальних зустрічей зі сторонами конфлікту;

Ø проведення медіації;

Ø проведення відновної техніки «Коло»;

Ø створення служби порозуміння в закладі освіти;

Ø популяризації відновних практик.

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар