Тема 5. Проектування «Наша служба порозуміння» (2 год.)
Практична вправа «Коллаж». Вправа на розуміння особистої ролі та ролі кожного/кожної в діяльності служби порозуміння. Підсумкове заняття (1 год.) Аналіз рівня усвідомлення учнями опрацьованих тем. Підбиття підсумків роботи гуртка.
ПРОГНОЗОВАНІ
РЕЗУЛЬТАТИ
Вихованці мають знати:
Ø поняття відновних практик;
Ø особливості застосування медіації в якості відновної практики у закладах
освіти;
Ø вимоги до відбору конфліктних ситуацій для проведення медіацій;
Ø принципи, засоби, методи збору, систематизації, узагальнення і використання
інформації під час медіаційних зустрічей;
Ø принципи медіації;
Ø етапи проведення медіації;
Ø етичні вимоги до медіатора служби порозуміння;
Ø відновлювальну практику «Коло»;
Ø механізм діяльності Служб порозуміння закладу освіти;
Ø особливості застосування інтерактивних технологій в закладах освіти за
принципом «рівний-рівному».
Вихованці мають вміти:
Ø ‐ застосовувати вимоги до відбору конфліктних ситуацій для проведення
медіацій;
Ø ‐ проводити відновлювальну практику «Коло»;
Ø ‐ дотримуватися етичних норм, поважати права сторін конфлікту;
Ø ‐ дотримуватися ґендерного балансу при проведенні медіації;
Ø ‐ дотримуватися принципів та правил медіації;
Ø ‐ проводити інформаційно-просвітницькі заходи із популяризації медіації,
відновних практик, вирішення конфліктів мирним шляхом.
Вихованці мають набути досвід:
Ø складання вступного слова медіатора;
Ø проведення індивідуальних зустрічей зі сторонами конфлікту;
Ø проведення медіації;
Ø проведення відновної техніки «Коло»;
Ø створення служби порозуміння в закладі освіти;
Ø популяризації відновних практик.
Немає коментарів:
Дописати коментар